Organizacija nabavke i formiranje nabavnih timova

Nedelja menadžera nabavke
Željko Dudić

DATUM

13. mart 2025.
od 10 do 14:30 h

MESTO

Online Zoom

CENA

ONLINE

17.500 RSD + PDV

za pretplatnike

SVE TRI RADIONICE | hotel Moskva

63.500 RSD+PDV

53.700 rsd + pdv

SVE TRI RADIONICE | Online

48.900 RSD+PDV

44.700 rsd + pdv

PRIJAVA NA SVE 3 RADIONICE

Sertifikat

Gift bag za sve polaznike uživo

Zajednički ručak

O SEMINARU

Pozivamo sve zainteresovane profesionalce i rukovodioce koji se bave nabavkom ili žele da unaprede svoje znanje o organizaciji nabavke i formiranju efikasnih timova. Na treningu ćete naučiti sve što vam je potrebno za unapređenje svojih nabavnih timova, od strukture i organizacije do optimizacije u digitalnom okruženju.

Pridružite se kako biste saznali kako stvoriti tim koji može doneti inovacije i poboljšanja u vašem poslovanju. Vidimo se na treningu!

Teme:

Uvod u organizaciju nabavke

Uloga i značaj nabavke u modernim organizacijama

  • Kako nabavka doprinosi konkurentnosti kompanije
  • Ekonomski i operativni ciljevi nabavke


Različiti modeli organizacije nabavke

  • Centralizovani, decentralizovani i hibridni modeli nabavke
  • Prednosti i izazovi svakog modela


Uloga nabavnih timova u stvaranju vrednosti

  • Strateški i operativni nivoi uloga nabavnih timova
  • Primeri uspešnih timskih postavki iz prakse



Uloga i odgovornosti nabavnih timova

Ključne odgovornosti nabavnih timova

  • Planiranje, nabavka i upravljanje zalihama
  • Upravljanje odnosima sa dobavljačima


Koordinacija i komunikacija unutar tima

  • Kako omogućiti efikasnu komunikaciju između članova tima
  • Osnove asertivne komunikacije i veštine rešavanja konflikata

Uloga lidera nabavnog tima

  • Vodeće veštine za vođenje tima u nabavci
  • Korišćenje povratne informacije za razvoj tima


Segment: Struktura i dizajn nabavnih timova

Kriterijumi za formiranje nabavnih timova

  • Definisanje ključnih uloga unutar nabavnog tima
  • Kompetencije i veštine potrebne za uspeh tima


Proces zapošljavanja i selekcija kadrova za nabavku

  • Profil idealnog zaposlenog u nabavci
  • Alati i metode selekcije kadrova


Upravljanje različitim profilima unutar tima

  • Kreiranje balansa između tehničkih i interpersonalnih veština
  • Motivacija i razvoj kompetencija zaposlenih


Unapređenje funkcije nabavke i rad nabavnih timova u digitalnom okruženju

Trendovi i digitalne promene u funkciji nabavke

  • Digitalizacija procesa nabavke i novi alati
  • Kako tehnologija unapređuje operativnu efikasnost tima


KPI-ji i merenje performansi nabavnih timova

  • Postavljanje ciljeva i ključnih pokazatelja za nabavne timove
  • Kako efikasno analizirati i koristiti podatke u donošenju odluka


Praktične smernice za optimizaciju rada nabavnih timova

  • Stalno unapređenje kroz edukaciju i adaptaciju
  • Kreiranje fleksibilne strukture u skladu sa rastom i razvojem kompanije

PREDAVAČ

Željko Dudić

diplomirani ekonomista iz oblasti spoljne i unutrašnje trgovine, a takodje je u okviru iste oblasti i magistrirao. Ima FCIPS Chartered status u Chartered Institute of Procurement and Supply UK, i SPSM3 status u Next Level Purchasing Association US.

Više od dvadeset i pet godina je u vodama nabavke i preko 15 godina je proveo na rukovodećim pozicijama. Iskustvo je sticao u proizvodnom, trgovačkom, uslužnom i bankarskom sektoru u internacionalnom okruženju radeći pionirske projekte za naše okruženje.

Ako treba više teksta … Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections

Šta možete da očekujete?

Ovaj trening će polaznicima pružiti osnovna i napredna znanja o tome kako strukturirati funkciju nabavke i formirati efikasne nabavne timove, sa fokusom na poboljšanje operativne efikasnosti i strateške uloge nabavke u organizaciji. Kroz interaktivne module, učesnici će steći veštine koje će im omogućiti da organizuju nabavku prema potrebama kompanije, bolje komuniciraju i sarađuju sa internim i eksternim partnerima, i uspešno upravljaju resursima unutar svojih timova.

Ako treba više texta…. Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections

kome je seminar namenjen?

Trening je namenjen menadžerima nabavke, specijalistima za nabavku, operativnim rukovodiocima, kao i svima koji su odgovorni za planiranje, organizaciju ili implementaciju procesa nabavke i upravljanje timovima unutar ove funkcije. Takođe je pogodan za HR menadžere koji se bave selekcijom kadrova za nabavku, kao i za one koji su u procesu digitalne transformacije u svojoj kompaniji.

Ako treba više texta… Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections

Za seminar se prijavljujete kao:

Seminar za koji se prijavljujete:

Datum:

Način pohađanja:

Podaci o kompaniji:

 

Podaci o učesniku/učesnicima:

Drugi učesnik

Treći učesnik

 

Potvrda prijave na edukaciju:

Lični podaci koje prikupljamo mogu se koristiti u promotivne svrhe, uključujući slanje marketinških poruka, promocija, i obaveštenja o posebnim događajima ili ponudama koje smatramo relevantnim za vas. Nećemo deliti vaše lične podatke s trećim stranama bez vašeg izričitog pristanka, osim ako je to zakonom obavezno.
Popunjavanjem ove prijave pristajete da vaši podaci budu korišćeni u promotivne svrhe, od strane Acta media doo. U bilo kom trenutku možete se odjaviti sa mejling liste slanjem mejla sa sadržajem "ODJAVA" na office@actamedia.rs
Poruka:
27. i 28. mart 2025.
14. april 2025.
22, 23. i 24. april 2025.
24, 25. i 26. april 2025.
28, 29. i 30. april 2025.
19, 20. i 21. maj 2025.
14. 15. i 16. maj 2025.
16. i 17. jun 2025.

Podaci o kompaniji

Podaci o zaposlenom

Odaberite oblasti iz koje želite da primate obaveštenja

Potvrda o korišćenju dostavljenih podataka

Hvala Vam na prijavi za seminar

" Organizacija nabavke i formiranje nabavnih timova "

Predračun će biti poslat na Vašu e-mail adresu!

*ukoliko ne vidite email, proverite spam ili junk folder