43 zadovoljnih polaznika
Web shop predstavlja najvažniju tačku u digitalnom ekosistemu svake kompanije!
Nevena praizović
Mihailo Ponjavić
Igor Černiševski
Ivan Tanasković
Naučićete „male tajne velikih majstora“, uštedeti dragoceno
vreme koje biste proveli u samostalnom traganju za rešenjima i
preskočiti nekoliko stepenika u razvoju svoje internet prodavnice.
Predavači će radionice voditi online preko platforme ZOOM
Radionice možete pratiti na svom računaru ili mobilnom telefonu
Svaki polaznik online obuke dobija link za pristup sa koga se automatski pokreće prozor za praćenje online obuke, bez ikakve instalacije novih aplikacija na Vaš uređaj
Svoja pitanja možete postavljati u interakciji sa predavačem ili nam ih možete poslati mejlom pre početka treninga na mejl office@actamedia.rs
Nakon uspešno završene obuke i testa znanja dobijate sertifikat.
U slučaju da ne možete da prisustvujete svim radionicama, postoji mogućnost dostavljanja video snimka propuštene radionice, uz dodatnu mogućnost da u roku od 10 dana od završenog treninga, postavite pitanja predavaču. Pitanja se odnose na teme koje su deo propuštene radionice. Ukoliko ovo bude slučaj, molimo Vas da nas obavestite pre početka treninga.
10 ključnih stvari koje je potrebno da uradite PRE nego što pokrenete Internet prodavnicu
Legal Affairs Manager u Ananas Ecommerce, Master pravnik ekonomske analize prava, sa ekspretizom i dvanaestogodišnjim isktustvom u oblasti ecommerce-a i potrošačkog prava.
Preko 20 godina karijere u prodaji i digitalnom marketingu.Trenutno je na poziciji Direktora eCommerca Tehnomanija d.o.o.
U digitalnom izdavaštvu, radio na pozicijama direktora Media Impact-a, vodećeg lokalnog advertising sales brenda u okviru kompanije Ringier Axel Springer Srbija kao i Euronews Serbia na poziciji direktora prodaje oglasnog prostora. Takodje, radio i na poziciji generalnog direktora u Super Kartica d.o.o. i bio zadužen za identifikaciju korisničkih segmenata, marketing automatizaciju i digitalnu transformaciju najvećeg lokalnog loyalty programa.
Član upravnog odbora IAB Srbija, kao i i eCommerce asocijacije Srbije, redovan predavač na DIMAQ sertifikacionom programu na modulu Programmatic buying & RTB, kao i eComm Akademiji
Dugogodišnji predavač na više kurseva iz oblasti digitalnog oglašavanja. Koordinator je DIMAQ programa za Srbiju i član komiteta za edukaciju IAB Europe. Bio je predavač na više regionalnih konferencija: Webiz, Kaktus, Spark.me, Digital Day, Dare to be Original…
Igor Černiševski ima više od 15 godina iskustva u praktično svakoj oblasti digitalnog oglašavanja, od web developmenta, preko upravljanja digitalnim projektima i digitalnog media planiranja do sveobuhvatnih digitalnih strategija. Tokom proteklih 15 godina, Igor je radio na više od 500 digitalnih projekata i bio je zadužen za razvoj nekih od najnaprednijih digitalnih kampanja na tržištu Srbije. Trenutno se nalazi na poziciji digitalnog direktora u agenciji Media Tree.
E-Commerce menadžer sa preko 15 godina iskustva u internet prodaji na domaćem i inostranom tržištu. Dosadašnju karijeru je gradio kroz E-Commerce startup kompanije, retail lance i telekomunikacije, uvek radeći u sektoru za internet prodaju.
Vredno biznis iskustvo stekao je vodeći jednu od najvećih internet retail prodavnica kod nas – Tehnomanija.rs. Znanje dopunjuje internacionalnim iskustvom u kozmetičkoj industriji (L’Oréal) i industriji igara na sreću (Mozzart), gde je radio na preko 15 tržišta raspoređenih na 3 kontinenta.
U aprilu 2018. godine pokrenuo je prvi online E-Commerce magazin na Balkanu (www.e-commerce.co.rs), na kome je do sada objavio preko 180 autorskih tekstova na temu internet prodaje. Od 2019. godine član je Upravnog odbora eCommerce Asocijacije Srbije i redovni predavač na Ecommerce Akademiji.