Online BZR Panel: Evidencije u oblasti BZR

Maja Ilić

DATUM

26. mart 2025.
10-12

MESTO

Online Zoom

BESPLATNO ZA PRETPLATNIKE BZR PORTALA

CENA ZA NEPRETPLATNIKE

12.900 RSD + PDV

za pretplatnike

SVE TRI RADIONICE | hotel Moskva

48.330 rsd + pdv

53.700 rsd + pdv

SVE TRI RADIONICE | Online

39.690 rsd + pdv

44.700 rsd + pdv

PRIJAVA NA SVE 3 RADIONICE

popust od 10%

Obezbeđen parking u TC Rajićeva

Sertifikat

Gift bag za sve polaznike uživo

Zajednički ručak

Novi Pravilnik o načinu vođenja i rokovima čuvanja evidencija u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu počinje da se primenjuje 28. aprila 2025. godine.
Saznajte kako pravilno popunjaviti i voditi evidencije i pripremite se početak primene Zakona.

• Obrazac 1 – Evidencija o radnim mestima sa povećanim rizikom, zaposlenima koji obavljaju poslove na radnim mestima sa povećanim rizikom i lekarskim pregledima zaposlenih koji obavljaju te poslove
• Obrazac 2 – Evidencija o povredama na radu
• Obrazac 3 – Evidencija o profesionalnim bolestima
• Obrazac 4 – Evidencija o zaposlenima izloženim biološkim štetnostima grupe 3 i/ili grupe 4
• Obrazac 5 – Evidencija o zaposlenima koji su izloženi karcinogenima ili mutagenima, hemijskim materijama i azbestu, kao i o zdravstvenom stanju i izloženosti
• Obrazac 6 – Evidencija o zaposlenima obučenim za bezbedan i zdrav rad i pravilno korišćenje lične zaštitne opreme
• Obrazac 7 – Evidencija o primeni mera za bezbednost i zdravlje na radu za delatnosti iz člana 48. Zakona o bezbednosti i zdravlju na radu
• Obrazac 8 – Evidencija o izvršenim pregledima i proverama opreme za rad
• Obrazac 9 – Evidencija o izvršenim pregledima i ispitivanjima električnih i gromobranskih instalacija
• Obrazac 10 – Evidencija o izvršenim ispitivanjima uslova radne sredine
• Obrazac 11 – Evidencija o izdatoj ličnoj zaštitnoj opremi

Maja Ilić

načelnik Odeljenja za studijsko-analitičke poslove i nadzor, Inspektorat za rad.

Savete i Instrukcije za vođenje i popunjavanje evidencija i odgovore na pitanja:
• Da li stari obrazac 6 važi nakon datog roka za usaglašavanje sa novim zakonom?
• Da li se za neposredne rukovodice popunjavaju dva (2) obrasca br. 6?
• Ko može biti lice određeno za svakodnevno praćenje i kontrolu primena mera bezbednosti i zdravlja na radu?
• Da li se Obrazac 7. odnosi i na poslodavce koji prema delatnosti ne spadaju u član 48. Zakona o BZR, a imaju radna mesta sa povećanim rizikom?
• Ko izdaje ličnu zaštitnu opremu i na koji način se o tome vodi evidencija?
• i dr.

Savetnicima i Saradnicima za BZR, Rukovodiocima, pravnoj službi, poslodavcima, Prestavnicima zaposlenih i svim drugim zainteresovanim licima.

Troškove kotizacije snosi:

Seminar za koji se prijavljujete:

Datum:

Način pohađanja:

Podaci o kompaniji:

 

Podaci o učesniku/učesnicima:

Drugi učesnik

Treći učesnik

 

Potvrda prijave na edukaciju:

Lični podaci koje prikupljamo mogu se koristiti u promotivne svrhe, uključujući slanje marketinških poruka, promocija, i obaveštenja o posebnim događajima ili ponudama koje smatramo relevantnim za vas. Nećemo deliti vaše lične podatke s trećim stranama bez vašeg izričitog pristanka, osim ako je to zakonom obavezno.
Popunjavanjem ove prijave pristajete da vaši podaci budu korišćeni u promotivne svrhe, od strane Acta media doo. U bilo kom trenutku možete se odjaviti sa mejling liste slanjem mejla sa sadržajem "ODJAVA" na office@actamedia.rs
Poruka:
24, 25. i 26. april 2025.
28, 29. i 30. april 2025.
14. 15. i 16. maj 2025.
19, 20. i 21. maj 2025.
16. i 17. jun 2025.

Podaci o kompaniji

Podaci o zaposlenom

Odaberite oblasti iz koje želite da primate obaveštenja

Potvrda o korišćenju dostavljenih podataka

Hvala Vam na prijavi za seminar

" Online BZR Panel: Evidencije u oblasti BZR "

Predračun će biti poslat na Vašu e-mail adresu!

*ukoliko ne vidite email, proverite spam ili junk folder