Digitalni marketing – trendovi i praksa

ACTA MEDIA U SARADNJI SA M.B SEMINAR VAS VODI U OPATIJU
Mario Pintar | Hrvoje Ratkić

DATUM

12. i 13. oktobar 2023.

MESTO

CENA

23.900 RSD

ONLINE

za pretplatnike

SVE TRI RADIONICE | hotel Moskva

48.330 rsd + pdv

53.700 rsd + pdv

SVE TRI RADIONICE | Online

39.690 rsd + pdv

44.700 rsd + pdv

za drugog i svakog narednog polaznika

20.970 RSD

Obezbeđen parking u TC Rajićeva

Gift bag za sve polaznike uživo

Zajednički ručak

O SEMINARU

U vreme digitalne ere zanimanje za specijalistu digitalnog marketinga sve je traženije, a opis poslova i odgovornosti sve zahtevniji.

Traži se poznavanje digitalnih medija (marketing na društvenim mrežama), optimizacija sadržaja za web (SEO), poznavanje Google Analytics-a i Google oglasa, kreiranje i objava online sadržaja i oglasa, izrada newsletter kampanja, planiranje i sprovođenje marketinških kampanja i aktivnosti putem online kanala…

Prednosti digitalnog marketinga
Uz pomoć kanala i alata digitalnog marketinga možete povećati vidljivost proizvoda i kompanije, privući novu publiku (ciljanu javnost), povećati prodaju i doći do novih kupaca, kao i stvoriti nove kontakte koji potencijalno vode do prodaje i povećanju prihoda…

TEME

12.10.2023.
Web PAGE i e-mail marketing

  • Digitalni marketing i digitalna strategija – uloga i značaj
  • Google Analytics – praćenje uspešnosti digitalnih aktivnosti
  • Google Ads kampanje – šta i kako
  • Web stranica – optimizacija (razlika između SEO i SEM)
  • Naziv domena i web hostinga – pojašnjenja, saveti i uputstva
  • Šta su Backlinks i koliki uticaj imaju na pretraživačke mreže
  • Content marketing – pisanje sadržaja za web (tekst, fotografije, audio, video)
  • E-mail marketing – strategija i trendovi, e-mail adrese/liste
  • Primeri iz prakse, pitanja i odgovori učesnika


13.10.2023.
Digitalno oglašavanje i društvene mreže

  • Trendovi u digitalnom oglašavanju i na društvenim mrežama
  • Upravljanje digitalnim kampanjama na društvenim mrežama: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Tik-Tok
  • Native oglašavanje – šta je to i zašto se koristi
  • Display oglašavanje – važnost display oglašavanja u digitalnom marketingu
  • Influenser marketing – ciljevi, merenje uspešnosti, influenser vs. ambasador
  • Krizna komunikacija na društvenim mrežama
  • Primeri iz prakse, pitanja i odgovori učesnika

Teme:

Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undou btable source. Lorem Ipsum comes from sections

PREDAVAČ

MARIO PINTAR
marketing menadžer i stručnjak za web stranice

Marketing manager u kompaniji Micro-Link s više od 20 godina radnog iskustva u području marketinga, web dizajna, digitalnog marketinga i web tehnologija. Radio je u Podravki kao glavni i odgovorni urednik web stranica, a gde je učestvovao u izradi jednog od prvih newslettera na ovim prostorima. U karijeri broji više od 150 web projekata, a zanimaju ga nove tehnologije, marketing, društvene mreže, online alati i sport. Učestvuje kao predavač na seminarima i konferencijama već više od 10 godina iz područja marketinga.

 

HRVOJE RATKIĆ
stručnjak za digitalni marketing i PR savetnik

Partner i suosnivač agencije za odnose s javnošću – PR 365 komunikacije. Dugogodišnjim agencijskim iskustvom specijalizovan za kreiranje komunikacijskih strategija klijenata iz područja mode, kulture, sporta, muzuje i lifestyle-a. Dugogodišnji je predavač na Sveučilištu VERN’ te Poslovnom veleučilištu Zagreb gde predaje na kolegijima iz područja digitalnog marketinga i ličnog brendinga. Predavač je na raznim seminarima i konferencijama iz područja digitalnog marketinga i PR-a.

Ako treba više teksta … Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections

Šta možete da očekujete?

Šta vam je sve potrebno kako biste povećali vidljivost vašeg brenda, kompanije ili organizacije?
Jesu li vam digitalni komunikacioni kanali deo integrisane marketinške komunikacije?
Služite li se svim dostupnim online kanalima kod komuniciranja sa ciljnom publikom?

5 razloga zašto morate da učestvujete na ovom treningu:

  • Saznajte sve o pravilima dobre web stranice (šta svaka web stranica mora da ima), prednostima e-mail marketinga, sprovođenju uspešnih newsletter kampanja (od planiranja do realizacije), korišćenju novih tehnologija radi uspešnog komuniciranja i oglašavanja u poslovne svrhe, oglašavanju na društvenim mrežama, angažovanju influensera, kreiranju plaćenog oglasa…
  • Iskoristite praktične savete, uputstva i pojašnjenja stručnjaka iz oblasti digitalnog marketinga koji će vam preneti znanja i iskustva o planiranju i kreiranju strategije digitalnog marketinga, osmišljavanju digitalnog sadržaja, optimizaciji web stranice kako bi bila što vidljivija, praćenju i obrađivanju statističkih podatka iz Google Analytics-a, kroz zakonitosti društvenih mreža i pravila oglašavanja, metriku i evaluaciju digitalnih kampanja sa brojnim primerima iz prakse.
  • Učesnici dvodnevnog treninga dobiće uverenje o pohađanju u štampanom obliku po završetku treninga.
  • Razmenite iskustva s kolegama iz struke, upoznajte se s najboljim primerima iz prakse i proširite svoje znanje u poznavanju trendova koji vrede u digitalnom marketinškom okruženju.
  • Osiguravamo interaktivni pristup – postavite pitanja direktno predavačima tokom predavanja, učestvujte u interakciji i druženju za vreme pauze.

Ako treba više texta…. Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections

kome je seminar namenjen?

Dvodnevni trening namenjen je svima koji tek planiraju da započnu sa marketingom na digitalnim platformama, početnicima, ali i iskusnijima u ovom poslu – usvojite nova znanja i iskustva, i vidimo se u Opatiji!

Ako treba više texta… Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections

24, 25. i 26. april 2025.
28, 29. i 30. april 2025.
14. 15. i 16. maj 2025.
19, 20. i 21. maj 2025.
16. i 17. jun 2025.

Podaci o kompaniji

Podaci o zaposlenom

Odaberite oblasti iz koje želite da primate obaveštenja

Potvrda o korišćenju dostavljenih podataka

Hvala Vam na prijavi za seminar

" Digitalni marketing – trendovi i praksa "

Predračun će biti poslat na Vašu e-mail adresu!

*ukoliko ne vidite email, proverite spam ili junk folder