Cash and Liqudity menadžment

Ivan Vlajković

DATUM

24. jun 2025.
od 10 do 15h

MESTO

Hotel Moskva | Online Zoom

UŽIVO

22.500 RSD + PDV

ONLINE

17.500 RSD + PDV

za pretplatnike

SVE TRI RADIONICE | hotel Moskva

48.330 rsd + pdv

53.700 rsd + pdv

SVE TRI RADIONICE | Online

39.690 rsd + pdv

44.700 rsd + pdv

PRIJAVA NA SVE 3 RADIONICE

popust od 10%

Obezbeđen parking u TC Rajićeva

Sertifikat

Gift bag za sve polaznike uživo

Zajednički ručak

Bez novca nema ni biznisa i upravo iz tog razloga je upravljanje ovim segmentom esencijalno za ostvarivanje izuzetnih poslovnih rezultata. Situacija u Srbiji je takva da se većina kompanija ovim segmentom bavi samo kroz operativno praćenje priliva i odliva, bez adekvatnog sistema strateškog planiranja i analize istorijskih dešavanja koji su osnova da se organizacija unapredi. Cilj radionice je da se polaznici upoznaju sa načinom rada koji povezuje strateško upravljanje novčanim tokovima sa operativnim izvršenjem i steknu uvid na koji način mogu da poboljšaju ovaj segment poslovanja u svojoj kompaniji. Ideja je da se smanji rizik pojave nelikvidnosti u biznisu, što je situacija koja nosi najviše stresa kada je u pitanju funkcionisanje bilo koje kompanije.

  • Uvodni deo – kratko predstavljanje
  • Kako se kreira izveštaj novčanih tokova korišćenjem indirektne metode
  • Pravilna analiza istorijskih izveštaja novčanih tokova
  • Kako se strateški planiraju novčani tokovi i određuje novčana potreba mesecima ili godinama unapred
  • Kako se operativno upravlja novčanim tokovima
  • Primeri iz prakse najčešćih problema koji se dešavaju
  • Definisanje pravila koja omogućavaju da se izbegne gep likvidnosti
  • Pitanja

Ivan Vlajković

Diplomirao na Ekonomskom fakultetu, Univerziteta u Beogradu. Od 2011. zaposlen u Volks banci, odnosno Sber banci. 

Ključne aktivnosti u tom periodu vezane su za finansijsku analizu malih, srednjih i velikih preduzeća i kreiranje bankarskih proizvoda usklađenih sa finansijskim kapacitetima i novčanim potrebama različitih kompanija. Od 2017. radi u Komercijalnoj banci na poslovima upravljanja rizicima i donošenja kreditnih odluka po zahtevima velikih korporativnih klijenata iz Srbije, Crne Gore i Republike Srpske, kao i na donošenju odluka o investiranju Komercijalne banke u različite hartije od vrednosti. Od početka 2019. konsultant čiji se rad bazira na aktivnostima u čijem su fokusu upravljanje poslovnim finansijama, obezbeđivanje strateških izvora finansiranja i upošljavanje novca sa ciljem ostvarivanja maksimalnog povrata na izvršena ulaganja.

Na samom predavanju dobićete odgovore na sledeća pitanja:

KAKO ISPRAVNO POSTAVITI SISTEM ZA UPRAVALJANJE NOVČANIM TOKOVIMA – Da bi se upravljalo novčanim tokovima neophodno je da postoje određeni izveštaji. Postoje dve metode za sastavljanje izveštaja, ali sa potpuno različitim namenama. Jedna za izveštaje koji se koriste za strateško upravljanje novčanim tokovima, a druga za izveštaje koji služe za operativno upravljanje. Pravilna kombinacija ove dve vrste izveštaja omogućava da se kreira sistem za upravljanje novčanim tokovima koji je efikasan i umanjuje rizik pojave nelikvidnosti u biznisu.

KOJE SU NAJČEŠĆE GREŠKE KOJE SE JAVLJAJU U PRAKSI I KAKO IH STAVITI POD KONTROLU – Praksa je pokazala da postoje odrešene vrste grešaka koje se najčešće dešavaju i po pravilu ponavljaju. Suština je na vreme prepoznati rizik koji svaka odluka nosi sa sobom i odrediti mere koje će sprečiti da se stvori gep u likvidnosti koji izvesno vodi ka gubicima, a u nekim ekstremnim situacijama može dovesti i do zatvaranja biznisa.

ČIJA JE ODGOVORNOST UKOLIKO KOMPANIJA UĐE U ZONU NELIKVIDNOSTI – Iako se u praksi najčešće dešava da svu odgovornost za sve probleme sa novcem snosi odeljenje finansija, zajedno sa vlasnikom (ređe menadžment prihvata odgovrnost), istina je malo drugačija. Svaki segment firme ima svoj uticaj na novčane tokove i upravo iz tog razloga neophodno je sagledati ko snosi odgovornost za različite vrste odstupanja koje se identifikuju u novčanim tokovima.

Radionica je namenjena top menadžmentu preduzeća – vlasnicima, direktorima, računovođama, finansijskim direktorima i zaposlenima u sektoru finansija, odnosno svima koji žele da unaprede načine kojima upravljaju i kontrolišu novčane tokove.

Troškove kotizacije snosi:

Seminar za koji se prijavljujete:

Datum:

Način pohađanja:

Podaci o kompaniji:

 

Podaci o učesniku/učesnicima:

Odaberete željeni meni:

Drugi učesnik

Odaberete željeni meni:

Treći učesnik

Odaberete željeni meni:

 

Potvrda prijave na edukaciju:

Lični podaci koje prikupljamo mogu se koristiti u promotivne svrhe, uključujući slanje marketinških poruka, promocija, i obaveštenja o posebnim događajima ili ponudama koje smatramo relevantnim za vas. Nećemo deliti vaše lične podatke s trećim stranama bez vašeg izričitog pristanka, osim ako je to zakonom obavezno.
Popunjavanjem ove prijave pristajete da vaši podaci budu korišćeni u promotivne svrhe, od strane Acta media doo. U bilo kom trenutku možete se odjaviti sa mejling liste slanjem mejla sa sadržajem "ODJAVA" na office@actamedia.rs
Poruka:
Pogledajte besplatno
21, 22. i 23. avgust 2025.
18. i 19. septembar 2025
Odaberite najbolju opciju za vas
6, 7. i 8. oktobar 2025.
09, 10. i 11. oktobar 2025.

Podaci o kompaniji

Podaci o zaposlenom

Odaberite oblasti iz koje želite da primate obaveštenja

Potvrda o korišćenju dostavljenih podataka

Hvala Vam na prijavi za seminar

" Cash and Liqudity menadžment "

Predračun će biti poslat na Vašu e-mail adresu!

*ukoliko ne vidite email, proverite spam ili junk folder