Key account management

Upravljanje ključnim kupcima
Filip Pljakić

DATUM

26. 27. i 28. februar 2025
od 10 do 15h

MESTO

Hotel Moskva / Online Zoom

CENA

71.700 RSD +PDV

ONLINE

58.500 RSD + PDV

za pretplatnike

SVE TRI RADIONICE | hotel Moskva

48.330 rsd + pdv

53.700 rsd + pdv

SVE TRI RADIONICE | Online

39.690 rsd + pdv

44.700 rsd + pdv

PRIJAVA NA SVE 3 RADIONICE

popust od 10%

Obezbeđen parking u TC Rajićeva

Sertifikat

Gift bag za sve polaznike uživo

Zajednički ručak

O SEMINARU

Od velike važnosti je stalno unapređenje veština u razvoju i upravljanju ključnim kupcima, kako biste bili sigurni da možete zadržati svoje najvažnije klijente i istovremeno poboljšali poslovanje Vaše kompanije.

Teme:

RADIONICA I – 26.02.
Uvod u key account menadžment

  • Segmentacija kupaca na tržištu
  • Ko su KA kupci i koji su njihovi kriterijumi
  • Zašto su nam važni KA kupci – kako ih stičemo, zadržavamo i unapređujemo
  • Osnovni procesi u radu sa KA kupcima
  • Ko su stubovi komunikacije sa obe strane stola
  • Postavka dobrih temelja – Godišnji pregovori
  • Power partnership – kreiranje zajedničkih ciljeva i benefita


RADIONICA II – 27.02.
Osnove rada Key Account menadžera

Primarni procesi u saradnji – kupcu je potrebno isporučiti “ceo paket” aktivnosti

  • Optimizacija i upravljanje asortimanom
  • Promocija / promotivne aktivnosti
  • Cena / elastičnost cene
  • Izlaganje na polici / share of shelf
  • Merchandising / sekundarna izlaganja

Category management – potrebno je razumeti kupčeve vrednosti i ciljeve

  • Osnove retail management-a
  • Brand blokovi
  • Kategorizacija asortimana

 

Praćenje konkurencije – razumeti konkurenciju i njihovu stragetiju

  • Novi proizvodi i inovacije
  • Cenovno i polično pozicioniranje
  • Marketing kampanje i target grupe

Razvoj PL-a

Koji su glavni izazovi u saradnji sa KA kupcima


RADIONICA II – 28.02. Unapređenje prodajnih performansi u Key Account kanalu

Praćenje i analiza podataka

  • Učešće u prodaji – da li rastemo brže ili sporije od kategorije?
  • Volume/Value on Deal – koliko se robe prodaje na akciji?
  • Praćenje vrednosti zaliha – da li naš asortiman usporava dane zaliha kupca?
  • Vrednost kategorije – da li podižemo ili spuštamo vrednost kategorije?

Promotivne aktivnosti

  • Tailor made aktivacije – egzekucija I evaluacija

Marketing alati KA kupaca

  • Loyalty programi – dodatna vrednost za potrošače
  • Online push – povećanje prodaje putem dostave

Case study – interaktivna radionica

PREDAVAČ

Filip Pljakić

Direktor prodaje i marketinga u kompaniji RAUCH Fruchtsaefte GmbH, odgovoran za poslovanje na tržištu Albanije i Makedonije. Prethodno, 8 godina rada proveo je u radu sa KA kupcima u ulozi distributera, a nakon toga i principala, odnosno direktnog dobavljača.

Ako treba više teksta … Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections

Šta možete da očekujete?

Da bi rasla i proširila se, kompanija mora da zaštiti svoju najvažniju imovinu – svoju bazu lojalnih kupaca.

Sa porastom poslovanja i dodatnim šansama za rast, pritisak se prebacuje na prodajni deo organizacije koji se svake godine susreće sa kvotama za ostvarenjem prihoda većim nego ikada pre.

Da bi se isti uspešno prevazišao, kupci sa velikim potencijalom dobijaju status ključnih kupaca i za njih se razvija:

• posebna misija,

• strategija, portfolio proizvoda

• i ono najbitnije – odnos

Taj odnos je ključna stvar u ovom procesu i u ova 3 dana bavićemo se time šta bi sve trebalo da razume i unapređuje jedan uspešan KA (key account) menadžer.

Ako treba više texta…. Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections

kome je seminar namenjen?

Budućim i trenutnim key account managerima, prodajnim sektorima, vlasnicima i menadžerima svih nivoa.

Ako treba više texta… Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections

Troškove kotizacije snosi:

Seminar za koji se prijavljujete:

Datum:

Način pohađanja:

Podaci o kompaniji:

 

Podaci o učesniku/učesnicima:

Odaberete željeni meni:

Drugi učesnik

Odaberete željeni meni:

Treći učesnik

Odaberete željeni meni:

 

Potvrda prijave na edukaciju:

Lični podaci koje prikupljamo mogu se koristiti u promotivne svrhe, uključujući slanje marketinških poruka, promocija, i obaveštenja o posebnim događajima ili ponudama koje smatramo relevantnim za vas. Nećemo deliti vaše lične podatke s trećim stranama bez vašeg izričitog pristanka, osim ako je to zakonom obavezno.
Popunjavanjem ove prijave pristajete da vaši podaci budu korišćeni u promotivne svrhe, od strane Acta media doo. U bilo kom trenutku možete se odjaviti sa mejling liste slanjem mejla sa sadržajem "ODJAVA" na office@actamedia.rs
Poruka:
24, 25. i 26. april 2025.
28, 29. i 30. april 2025.
14. 15. i 16. maj 2025.
19, 20. i 21. maj 2025.
16. i 17. jun 2025.

Podaci o kompaniji

Podaci o zaposlenom

Odaberite oblasti iz koje želite da primate obaveštenja

Potvrda o korišćenju dostavljenih podataka

Hvala Vam na prijavi za seminar

" Key account management "

Predračun će biti poslat na Vašu e-mail adresu!

*ukoliko ne vidite email, proverite spam ili junk folder