Sanja Trbojević Montina, više od 22 godine u digitalnom makretingu i e-comercu.
Tretnutno radi kao direktorka marketinga u TensorPixu – kompanija koja se bazira na veštačkoj inteligenciji, a cilj marketinga je prodaja SaaS usluge na području celog sveta.
Kroz svoju karijeru imala je prilike doživeti celi životni ciklus jednog online projekta – naime u adriatica.net-u tada najvećoj online turističkoj agenciji u regiji, Sanja je radila od samih početaka, kroz period velikoga rasta, pa sve do zatvaranja kompanije. U tom periodu skupila je veliko iskustvo na tržištu cele Europe.
Osim na strani klijenta, Sanja je radila na strani agencije u Degordianu – trenutno vodećoj agenciji za digitalni marketing.
Rad u Agrokoru bio je fokusiran na digitalizaciju članica koncerna, tako je Sanja stekla duboko poznavanje različitih branši.
U svetskoj korporaciji L’Oreal istakla se u procesu transformacije marketinga sa klasičnog na digitalne kanale. Pritom je imala prilike sakupljati vredna znanja u Parizu i Pragu.
Zbog svog širokog iskustva Sanja je bila uključena u kreiranje kurikuluma za prvi fakultet za digitalni marketing Algebra, te napisala stručni priručnik za tu studiju.
Trenutno je autor kurikuluma za mikrokvalifikaciju Internet marketing i brendiranje na Vernu, gdje je aktivni predavač.