Godišnja obaveze podnošenja prepisa arhivske knjige

Goran Tršnjak

DATUM

6. april 2023.

MESTO

Online Zoom

ONLINE

SNIMKA : 9.900,00 RSD

VIDEO NA ZAHTEV
+ dodatne konsultacije sa predavačem do 3. maja 2023. CENA snimka: 9.900,00 RSD
Zbog uskršnjih praznika zakonski rok za predaju prepisa ističe 3. maja 2023 godine.

Nakon uspešno održanog vebinara “Godišnja obaveza podnošenja prepisa arhivske građe”, 6. aprila 2023. godine, svim zainteresovani licima smo omogućili gledanje snimka vebinara – na zahtev, kao i dodatne konsultacije sa predavačem, g-dinom Goranom Tršnjakom u pisanom i usmenom obliku, i to sve do isteka zakonskog roka, odnosno do 3. maja 2023. godine.

POGLEDAJTE SNIMAK I PITAJTE.

Pravo na direktne konsultacije za predavačem (telefonske, online i uživo sa predavačem – na zahtev) imaju učesnici održanog vebinara kao i naručioci snimka vebinara.
(Zahtevi se šalju mejlom na office@actamedia.rs ili putem telefona 060 140 6880).

OBAVEZNI POJEDINAČNI AKTI

Pravilnik o načinu evidentiranja, klasifikovanja, arhiviranja i čuvanja arhivske građe i diokumentarnog materijala – Pravilnik o kancelarijskom poslovanju;

Lista kategorija arhivske građe i dokumentarnog materijala sa rokovima čuvanja, Odluka o imenovanju lica odgovornog za postupanje sa arhivskom građom…

VAŽNO JE, TAKOĐE, NAGLASITI DA VELIČINA FIRME I BROJ ZAPOSLENIH NE UTIČU NA POSTOJANJE OBAVEZE USKLAĐIVANJA SA NOVIM PROPISIMA.

Zakon o arhivskoj građi se odnosi na sve ustanove, agencije i javna preduzeća čiji je osnivač Republika Srbija odnosno lokalna samouprava (korisnici budžeta) kao i na sve privredne subjekte bez obzira na oblik svojine ili organizovanja.

PITANJA NA KOJA SMO ODGOVORI NA VEBINARU I DOSTUPNA SU NA SNIMKU:

  • Da li se rok 30.4 produžava do daljnjeg zbog obaveštanja na sajtu nadležnog arhiva o odlaganju prijema arhivske knjige?
  • Da li uopšte moramo voditi delovodnik jer imamo vrlo malo dokumentacije?
  • Kako se vrši ispravka u arhivskoj knjizi?
  • Da li možemo da vodimo samo digitalnu arhivu?
  • Kako se postupa sa elektronskom dokumentacijom?
  • Ukoliko nismo dobili odgovor (od nadležnog arhiva) o prihvatanju liste, da li možemo da na osnovu stare napravimo novu, ali istu?
  • Ako se firma zatvori pre nego što istekne 30 godina od dana osnivanja firme, mora li se sav materijal predati Arhivu i koji je postupak u ovom slučaju?
  • Kako navesti u listi kategorija, istoriju bolesti pacijenata na koji način da je vodimo?
  • Da li ipak da pošaljemo Arhivu grada Beograda dokumentaciju, i šta bi se desilo u tom slučaju (imajući u vidu sopštenje Arhiva)?
  • Koji je datum saglasnosti na arhivsku knjigu?
  • Da li popisujemo arhivsku građu za preduzeće koje je pripojeno našem, a u međuvremenu je bilo naše povezano pravno lice?
  • U koliko primeraka se dokumentacija dostavlja Arhivu, dva ili tri?
  • Kako arhivirati dokumentaciju koja sadrži klauzule o poverljivosti (NDA)?
  • Koji su obavezni segmenti liste kategorija registarskog materijala?
  • Na koji način uništiti dokumentaciju, kome se obratiti za dokumentciju kojoj je istekao rok čuvanja?
  • Da li dokumenta sa rokom isteka moramo da uništimo ili možemo da čuvamo kod nas?
  • Da li se zavodi u poseban delovodnik dokumentacija iz stečajnog postupka?Za
  • period se dostavljaju arhivske knjige do 30.4.2023?
  • U slučaju dokumentacije koja je isključivo elektronska, da li moramo da čuvamo materijal u papirnom obliku?

Goran Tršnjak
dipl.pravnik – arhivista

dipl.pravnik- arhivista sa verifikovanim 40-ogodišnjim iskustvom na poslovima klasifikacije i sistematizacije arhivske građe i dokumentarnog materijala, izrade projekata organizacije rada pisarnice, valorizacije arhivske građe i dokumentarnog materijala, normiranje procedura i postupaka zaštite dokumenata i arhiviranja kako u nadležnim javnim arhivima i privredi tako i u državnim organizacijama i ustanovama. Trenutno na poziciji samostalnog stručnog sradnika za pravne, kadrovske i administrativne poslove na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu.

Za učesnike obezbeđeno:

  • snimak vebinar
  • konsultacije za predavačem do isteka roka (30.4.2023)
  • Pravilnik o načinu evidentiranja, klasifikovanja, arhiviranja i

    čuvanja arhivske građe i diokumentarnog materijala – Pravilnik o kancelarijskom poslovanju;

  • Lista kategorija arhivske građe i dokumentarnog materijala sa
    rokovima čuvanja,
  • Odluka o imenovanju lica odgovornog za postupanje sa

    arhivskom građom.

  • VAŽNO JE, TAKOĐE,  NAGLASITI DA VELIČINA FIRME I BROJ ZAPOSLENIH NE UTIČU NA POSTOJANJE OBAVEZE USKLAĐIVANJA SA NOVIM PROPISIMA.
24, 25. i 26. april 2025.
28, 29. i 30. april 2025.
14. 15. i 16. maj 2025.
19, 20. i 21. maj 2025.
16. i 17. jun 2025.

Podaci o kompaniji

Podaci o zaposlenom

Odaberite oblasti iz koje želite da primate obaveštenja

Potvrda o korišćenju dostavljenih podataka

Hvala Vam na prijavi za seminar

" Godišnja obaveze podnošenja prepisa arhivske knjige "

Predračun će biti poslat na Vašu e-mail adresu!

*ukoliko ne vidite email, proverite spam ili junk folder