Acta Media doo

menadžer prodaje

14. i 15. mart 2024.

Hotel Palace Bellevue, Opatija

23.900,00 RSD

cena za drugog i svakog narednog učesnika

20.970,00 RSD

Informacije:

5/5

Zoltan Takač, dipl. oec, Mini MBA

 

Dvodnevni trening za sve one koji žele da iz prve ruke otkriju kako da postignu prodajne ciljeve uz pomeranje sopstvenih granica kako bi uz motivaciju i posvećenost došli do povećanja prodaje – za menadžere prodaje koji će unaprediti svoje veštine ostvariti izvanredne rezultate – kroz najnovije trendove, veštine pregovaranja, inovativne taktike i aktivno učešće.

Kako profesionalna prodaja u današnje vreme nije jednostavan posao i zahteva od menadžera prodaje višestruke veštine u obavljanju ovog posla, otkrićemo Vam: 

  • koji su izazovi u svakodnevnom poslu (postizanje uspeha u prodaji kroz pošten i etičan pristup),
  • kako se kvalitetno pripremiti za prodajni sastanak,
  • kako prepoznati ključne osobe unutar velikih poduzeća, te kako se povezati sa njima,
  • kako koristiti CRM alate za bolje upravljanje kontaktima,
  • kako izgraditi dugoročne odnose sa kupcima na temelju poverenja,
  • kako prepoznati i razvijati talente unutar tima,
  • na koji način efikasno planirati radno vreme i postaviti prioritete u prodajnim zadacima,
  • praćenje performansi tima – kako pratiti, te pružiti konstruktivne povratne informacije za poboljšanje?

Predavači

ZOLTAN TAKAČ

dipl. oec, Mini MBA

Sales Manager, završio fakultet ekonomije, Mini MBA, Oxford Leadership Academy, i sudjelovao na brojnim edukacijama i usavršavanjima na temu prodaje, vođenja timova

Dugogodišnje iskustvo, preko 20 godina iskustva u prodaji, u nekoliko međunarodnih i nacionalnih kompanija u više raznih industrija: (FMCG, Retail, Pharma, Pet, Textile industry).

O treningu:

Dvodnevni prodajni trening u Opatiji: postani lider u prodaji!

Oni koji se ne prilagođavaju promenama, danas će teško uspeti.

Međutim, uspeh će sigurno imati oni koji su prilagodljivi, uporni, spremni na promene i oni koji se žele razvijati i usvajati nova znanja.

Zašto da nam se pridružite?

  • Upoznaćete najvažnije alate i primere iz prakse za uspešnu prodajnu posetu klijentu kroz interakciju i primenu stečenih znanja u stvarnim situacijama.
  • Ovaj format omogućava kombinaciju teorijskog znanja sa praktičnim vežbama i primerima iz prakse, čime se osigurava da učesnici stvarno razumeju i primene koncepte koje su naučili (radićemo 80 % praktično, a 20 % teorijskog dela).
  • Analiziraćemo svakodnevne primere, gde se „mi“ menadžeri prodaje suočavamo sa raznim situacijama i klijentima, na koji se način najbolje pripremiti i odgovoriti na izazove, a pritom odraditi ciljeve koji su pred nama.
  • Naučićete kako primeniti odgovarajuću komunikaciju, u cilju unapređenja prodajnih veština kako biste povećali prodaju, i to  kroz praktične zadatke i vežbe i strateške smernice za postizanje izvanrednih rezultata.
  • Usvojite nova znanja i veštine uz savete predavača – naučite nešto novo u prijatnom okruženju i opuštenoj atmosferi, otkrijte inovativne strategije, usavršite veštine pregovaranja i podignite svoj tim na viši nivo.
  • Razmenite iskustva sa kolegama iz branše i poslušajte savete dugogodišnjeg prodajnog stručnjaka za savladavanje izazova u prodaji – unapredite svoju prodajnu karijeru (polaznici će dobit uverenje o pohađanju u štampanom obliku).

Nezavisno od toga da li ste početnik ili dugogodišnji prodavac, ovaj dvodnevni trening pomoći će Vam u ostvarivanju Vaših ciljeva kroz interaktivni pristup na stvarnim studijama slučaja i primere iz prakse uz stručno vođenje.

Na temelju dugogodišnjeg iskustava prikupljenog u praksi domaćih i međunarodnih kompanija, prodajni stručnjak upoznaće Vas sa trikovima i savetima kako bi u današnja izazovna vremena ostvarili željeno povećanje prodajnih rezultata.

Otkrijte ključeve uspješne prodaje na našem dvodnevnom intenzivnom treningu – vidimo se!

Radionice:

14.03.2024. četvrtak

– Razvoj pregovaračkih veština, tehnike uspešnog pregovaranja u poslovanju

Rešavanje konflikata i prevladavanje prepreka u pregovorima
Važnost aktivnog slušanja i postavljanja pitanja

– Pristup velikim klijentima
– Razumevanje kupca u digitalnom dobu, korišćenje novih tehnologija u prodaji
– Inovacije u prodaji, praćenje trendova i prilagođavanje prodajnih taktika
– Customer Relationship Management (CRM) – praćenje i analiza podataka o kupcima
– Ethical Selling – etika u prodaji i odnosima sa klijentima
– Izgradnja i održavanje odnosa sa klijentima
– Upravljanje izazovima u prodaji kroz studije slučaja: proučavanje stvarnih situacija iz prodajne prakse

15.03.2024. petak

– Razvoj liderstva u prodaji: upravljanje timom prodajnih predstavnika

Razvoj komunikacijskih veština i motivacija tima

– Tehnike vođenja i motivisanje tima prodaje (postavljanje jasnih očekivanja i ciljeva)
– Upravljanje vremenom i prioritetima

Uspešno delegiranje zadataka unutar tima

– Merenje uspeha u prodaji: KPI-jevi (Ključni pokazatelji uspjeha) u prodaji
– Kreiranje i održavanje pozitivne korporativne kulture

Upravljanje promenama u organizaciji

INFORMACIJE O SMEŠTAJU UČESNIKA:

Povlašćene cene smeštaja za polaznike treninga predviđene su u hotelima: Hotel Palace Bellevue****  i Hotel Ambasador*****.

Hotel Palace Bellevue****

Hotel u kojem se održava trening

HOTEL
AMBASADOR*****

* u cenu smeštaja nije uključena boravišna taksa koja iznosi 1,5 eur po osobi i po danu
* u cene smeštaja je uključeno korišćenje bazena, fitnessa, sauna i wifi-a

Posebna pogodnost za polaznike treninga: za sve polaznike koji žele boraviti u Opatiji par dana ranije ili produžiti svoj boravak nakon treninga, važe iste cene smeštaja kao i tokom treninga.

REZERVACIJA SMEŠTAJA

Polaznici rezervišu smeštaj klikom na sledeći link: ACTA MEDIA, te nakon odabira vrste sobe i datuma, upisuje se promo kôd: MB2024

Uputstvo za izdavanje predračuna za smeštaj:

Za goste koji bi hteli da unapred plate smeštaj po predračunu, rezervaciju je potrebno samostalno izvršiti putem web stranice, te u zadnjem koraku odabrati način plaćanja predračunom. Predračun je potrebno izmiriti minimalno 10 dana pre dolaska, nakon isteka tog roka rezervacija će se smatrati otkazanom.

Na zadnjem koraku nakon što se odabere vrsta sobe, upišu se podaci i odabere se način plaćanja:

  • unapred predračunom
  • upisati tražene podatke firme, adresu, PIB
 

Rok za rezervacije smeštaja po povlašćenim cenama je 01.03.2024, a nakon tog roka će rezervacije smeštaja biti moguće na upit, prema raspoloživosti.

Kontakt za pomoć pri rezervaciji:

Za sva dodatna pitanja na raspolaganju je rezervacijski centar Liburnia Hotels & Villas (reservation.mice@liburnia.hr), +385 51 710 444

Prilikom kontaktiranja agenata pozovite se na pristupni kôd MB2024 ili naziv treninga.

Forma za prijavu: