DATUM
MESTO
CENA
ONLINE
za pretplatnike
SVE TRI RADIONICE | hotel Moskva
48.330 rsd + pdv
53.700 rsd + pdv
SVE TRI RADIONICE | Online
39.690 rsd + pdv
44.700 rsd + pdv
popust od 10%
Obezbeđen parking u TC Rajićeva
Gift bag za sve polaznike uživo
Zajednički ručak
O SEMINARU
Ovaj jedinstveni dvodnevni trening vodiće predavač iz Hrvatske, koja ime bogato poslovno iskustvo u različitim korporacijama i na različitim pozicijama. Trening je sastavljen iz dve radionice, koje možete i samostalno pohađati.
Lokacija:
Ulaz u Hotel – Knez Mihaila 54a (TC RAJIĆEVA poslednji sprat)
Garažni ulaz: Uzun Mirkova 3 (parking obezbeđen)
Teme:
23. januar
I RADIONICA – Timski rad, feedback i delegiranje
– Međusobno razumevanje, poslovni identitet, uverenja
Timski rad, timska kultura, usmerenost na ciljeve
Saradnja i proaktivnost
– Važnost potencijalnih prilika u poslovanju kroz bolju komunikaciju
Motivacija, rešavanje izazova i efikasnost
– Empatija u radnom okruženju
– Timski rad i Cross funkcionalna saradnja
Efikasna komunikacija
Feedback, konstruktivne informacije, razumevanje
Konstruktivno prenošenje informacija
Razumevanje doprinosa efikasnoj i boljoj radnoj okolini
– Delegiranje, u cilju boljeg vođenja
Šta delegirati, kako delegirati i kome delegirati
Efikasno delegiranje, kroz efikasno upravljanje poslovanjem
24. januar
II RADIONICA – Upravljanje vremenom, planiranje, određivanje prioriteta i efikasni sastanci
– Vizije i ciljevi
Osvestiti lične i poslovne vizije i ciljeve
Šta Vas uistinu motiviše
Kako razmišljati u skladu sa zonom rasta
– Efikasno upravljanje vremenom
Kako usmeriti fokus na aktivnosti koji donose rezultate
Kako izgraditi najbolji način planiranja vremena
Šta ako nema rezultata, gde grešimo
Određivanje prioriteta
Određivanje zadataka prema važnosti
– Kako pobediti kradljivce vremena
Analiza i vrste kradljivaca vremena
Kako eliminisati kradljivce uspeha
Povećajte efikasnost i prilike za poboljšanja
– Sastanci su dobri ako su efikasni
Kako efikasno organizovati i voditi sastanak
PREDAVAČ
Jasmina Marić Cvijetinović
poslovno iskustvo gradila je u proizvođačkim, trgovačkim, distributerskim, nacionalnim i internacionalnim kompanijama. Kroz otvorene edukacije predavač je poslovnih tema za brojne regionalne kompanije
Upravljala i razvijala poslovanje, vodila prodajne timove, sektore i organizacije. Razvijala poslovanje u segmentu maloprodaje, veleprodaje, distribucije, izlazak na međunarodna tržišta,
planiranje izlaska na tržište, poslovne strategije i planiranje, organizacije i menadžmenta.
Učestvovala je u organizaciji i vođenju nacionalnih i internacionalnih sajmova, te vođenju niza domaćih i internacionalnih projekata.
Autor i koautor niza stručnih i naučnih članaka, školovala se u Hrvatskoj i inostranstvu. Stekla edukacije u području trgovine, turizma i menadžmenta, komunikacijskog menadžmenta, poslovanja, međunarodne trgovine i diplomatije.
Vodila je prodajne treninge za timove na nemačkom tržištu, a trenutno se bavi poslovnim edukacijama i savetovanjima za različite industrije, uključujući FMCG, turizam, brodogradnju, drvnu i automobilsku industriju, telekomunikacije, maloprodaju, veleprodaju te HoReCa kanale. Kroz otvorene edukacije predavač je poslovnih tema za brojne regionalne kompanije, prilagođavajući pristup specifičnim potrebama različitih delatnosti.
Šta možete da očekujete?
Ovaj jedinstveni dvodnevni trening vodiće predavač iz Hrvatske, koja ime bogato poslovno iskustvo u različitim korporacijama i na različitim pozicijama. Trening je sastavljen iz dve radionice, koje možete i samostalno pohađati.
NA PRVOJ RADIONICI / Timski rad, feedback i delegiranje:
Kroz ovu radionicu se fokusiramo na važnost i strukturu prenosa informacija u cilju ravnoteže unutar tima i kako pratiti poboljšanja.
Odgovorićemo zašto je važno efikasno delegiranje u vođenju i cross funkcionalnoj saradnji.
Rad u timu donosi mnoge benefite, pogotovo ako osvešćujemo i osnažujemo prednosti povratne informacije i stvorimo kulturu transparentnog delegiranja.
Nedostatak efikasne komunikacije unutar tima, te izostanak prenosa stukturiranih i važnih informacija, može značajno uticati na neravnotežu unutar tima, stres i povećanu neefikasnost.
NA DRUGOJ RADIONICI / Upravljanje vremenom, planiranje, određivanje prioriteta i efikasni sastanci:
Kroz ovu radionicu razvijamo tehnike: kako da zadržimo motivaciju, uspešno upravljamo vremenom i organizujemo se.
S obzirom na današnji tempo života, poslovna organizovanost i efikasno upravljanje vremenom su neophodne veštine. Previše obaveza i zadataka, osjećaj kontinuiranoga nedostatka vremena utiče na smanjivanje efikasnosti i gomilanju nerešenih zadataka.
Ako treba više texta
kome je seminar namenjen?
Ako treba više texta
Jasmina Marić Cvijetinović
ADRESA
Acta Media doo
Kralja Petra 45
11000 Beograd
TELEFON
PRODUCT
MARKETING
REDAKCIJA
FINANSIJE
OBLASTI
Opšti uslovi Politika privatnosti