DATUM
MESTO
UŽIVO
ONLINE
za pretplatnike
SVE TRI RADIONICE | hotel Moskva
48.330 rsd + pdv
53.700 rsd + pdv
SVE TRI RADIONICE | Online
39.690 rsd + pdv
44.700 rsd + pdv
popust od 10%
Obezbeđen parking u TC Rajićeva
Sertifikat
Gift bag za sve polaznike uživo
Zajednički ručak
Možete imati odličan proizvod, besprekoran ugovor i dugogodišnje iskustvo – ali ako vaš online nastup to ne pokazuje, poslovni efekat može biti slab. U savremenom poslovanju, prvi utisak često pravi Google rezultat, LinkedIn profil ili način na koji odgovarate na mejl.
Reputacija nije stvar marketinga – već percepcije. I ako je ne gradite vi, gradiće je klijenti, saradnici, pretraživači, pa čak i konkurenti.
Ovaj seminar pokazuje kako se reputacija (ne)vidi online, zašto čak i ozbiljne firme deluju
neprofesionalno u digitalnoj sferi – i kako to da popravite.
1. Šta je digitalna reputacija – i zašto je ne gradi marketing tim?
a. Razlika između marketinga, brendinga i poverenja
b. Nevidljivi signali: email adrese, domeni, slike, ton
c. Kako ljudi zaista „čitaju” vašu digitalnu prisutnost
2. LinkedIn, sajt i prvi dojam u 3 sekunde
a. Kako izgleda dobar profil firme i vlasnika
b. Šta deluje samouvereno, a šta amaterski
c. Greške koje ruše kredibilitet – i kako ih ispraviti bez redizajna
3. Negativne recenzije, loši komentari i digitalna tišina
a. Kako reagovati kada neko javno kritikuje vaš rad
b. Krizna komunikacija: tišina vs. odgovor
c. Kako popraviti digitalni trag kad “ne možete ništa da obrišete”
4. Kreiranje poverenja bez prevelikog izlaganja
a. Koji sadržaji grade reputaciju – čak i ako niste aktivni na mrežama
b. Šta i kako objavljivati da biste delovali kao autoritet, a ne kao prodavac
c. Minimalni digitalni otisak koji svaka ozbiljna firma mora imati
Strahinja Tirnanić, osnivač i direktor agencije Proman Consulting, koja punih sedam godina pomaže kompanijama da izgrade prodaju i nova tržišta kroz efikasan business development i lead generation.
Kao mentor i savetnik u irskom startup akceleratoru i prestižnom američkom programu YTILI (US State Department), Strahinja je radio sa desetinama preduzetnika iz Evrope i SAD-a. Više od 100 međunarodnih projekata uključuju iskustvo sa tržištima kao što su SAD, Irska, Švajcarska, Japan, Slovenija, Poljska, i druge. Kroz rad sa klijentima, ostvario je značajne rezultate — doneo je više od milion evra prihoda putem Linkedin kanala.
Cilj seminara je da učesnici nauče kako da prepoznaju i upravljaju sopstvenom digitalnom
reputacijom – kroz konkretne primere, alate i greške iz prakse. Bez potrebe za viralnim
objavama, već sa fokusom na: poverenje, doslednost i profesionalni integritet u online nastupu.
Seminar je namenjen osnivačima i direktorima MSP i startapa, konsultantima, pravnicima, agentima i ekspertima koji direktno komuniciraju sa klijentima, HR i PR menadžerima koji grade
vidljivost firme, svima koji žele da unaprede svoj digitalni profesionalni nastup bez “influenserskog” stila.
Strahinja Tirnanić
ADRESA
Acta Media doo
Kralja Petra 45
11000 Beograd
TELEFON
OBLASTI
Opšti uslovi Politika privatnosti