Rad na daljinu i digitalizacija radnog prava – izazovi savremenog radnog odnosa

Jelena Ašanin

Ovaj seminar je sastavni deo specijalizovane obuke: Radnopravni serijal 2025, koja se realizuje u periodu septembar-decembar. Više informacija.

DATUM

19. novembar 2025.
od 10 do 14h

MESTO

Hotel Moskva | Online Zoom

UŽIVO

22.500 RSD + PDV

ONLINE

17.500 RSD + PDV

za pretplatnike

SVE TRI RADIONICE | hotel Moskva

48.330 rsd + pdv

53.700 rsd + pdv

SVE TRI RADIONICE | Online

39.690 rsd + pdv

44.700 rsd + pdv

PRIJAVA NA SVE 3 RADIONICE

popust od 10%

Obezbeđen parking u TC Rajićeva

Sertifikat

Gift bag za sve polaznike uživo

Zajednički ručak

Rad od kuće i na daljinu danas su postali standard savremenog poslovanja, ali da li je vaša praksa usklađena sa zakonom? Istovremeno, digitalizacija je nezaobilazan proces u svim oblastima privrednog i društvenog života, pa tako i u oblasti radnog prava. Poslodavci i zaposleni suočavaju se sa prelaskom na elektronsku dokumentaciju, elektronske potpise i nove načine arhiviranja podataka, dok se zakonodavni okvir u Srbiji i regionu još uvek prilagođava ovim promenama.

Pridružite nam se i saznajte kako da pravno sigurno uredite rad od kuće, izbegnete rizike i obezbedite efikasnu i bezbednu organizaciju rada, kao i kako da uskladite procese digitalizacije sa važećim propisima. Kroz primere dobre prakse iz zemlje i inostranstva dobićete odgovore na ključna pitanja iz prakse i praktična rešenja za svakodnevni rad.

  • Kako je rad od kuće / na daljinu regulisan domaćim propisima, a kako međunarodnim standardima i šta predstavlja dobru praksu u njihovoj primeni?
  • Da li je rad od kuće / na daljinu obavezno ugovoriti aneksom ugovora o radu ili postoje situacije kada to nije neophodno? Šta je sigurna pravna praksa?
  • Kako pravilno ugovoriti uslove rada na daljinu?
  • Kako organizovati bezbedan i zdrav rad zaposlenih van poslovnih prostorija poslodavca?
  • Kako se tumače pravila i praksa u slučaju povrede na radu prilikom rada od kuće / na daljinu?
  • Da li rad na daljinu može da se obavlja van teritorije Republike Srbije i pod kojim uslovima?
  • Trenutno stanje zakonodavstva – gde smo sada i koje su potrebe prakse?
  • Prednosti digitalizacije – efikasnost, ušteda resursa i dostupnost.
  • Pravni izazovi – prepreke na putu ka potpunoj digitalizaciji radnopravnih dokumenata.
  • Elektronski potpis – regulativa i primena u radnopravnim odnosima.
  • Arhiviranje elektronske dokumentacije – praktična rešenja i obaveze.
  • Pravno sigurna rešenja – šta je moguće primeniti u postojećem zakonodavnom okviru.

Jelena Ašanin,

samostalni advokat u saradnji sa Karanović & Partners i viši savetnik u timu za radno pravo, sa više od 20 godina iskustva u ovoj oblasti. 

 

Više o predavaču

  • Kako da na siguran i zakonit način uredite rad od kuće / na daljinu.
  • Kako da izbegnete rizike nezakonitog uređenja i potencijalne sporove.
  • Upoznaćete se sa savremenim rešenjima i dobrom praksom iz zemlje i inostranstva
  • Saznaćete koje promene u zakonodavstvu se očekuju i kako će uticati na radne odnose;
  • Upoznaćete prednosti digitalizacije i naučiti kako ih praktično primeniti u svom poslovanju;
  • Saznaćete kako da izbegnete pravne rizike i nesigurnosti prilikom korišćenja elektronskih dokumenata i potpisa;
  • Steći ćete praktična znanja o arhiviranju i čuvanju elektronske dokumentacije u skladu sa zakonom;
  • Upoznaćete se sa aktuelnim rešenjima koja se mogu odmah primeniti u postojećem zakonodavnom okviru;
  • Razmenićete iskustva sa kolegama iz prakse.

Seminar je namenjen direktorima, HR menadžerima, pravnicima i svim zaintersovanima za praktičnu primenu digitalnih rešenja u oblasti radnopravnih odnosa

Troškove kotizacije snosi:

Seminar za koji se prijavljujete:

Datum:

Način pohađanja:

Želim da se prijavim i na sledeće seminare iz Radnopravnog serijala:

Podaci o kompaniji:

 

Podaci o učesniku/učesnicima:

Odaberete željeni meni:

Drugi učesnik

Odaberete željeni meni:

Treći učesnik

Odaberete željeni meni:

 

Potvrda prijave na edukaciju:

Lični podaci koje prikupljamo mogu se koristiti u promotivne svrhe, uključujući slanje marketinških poruka, promocija, i obaveštenja o posebnim događajima ili ponudama koje smatramo relevantnim za vas. Nećemo deliti vaše lične podatke s trećim stranama bez vašeg izričitog pristanka, osim ako je to zakonom obavezno.
Popunjavanjem ove prijave pristajete da vaši podaci budu korišćeni u promotivne svrhe, od strane Acta media doo. U bilo kom trenutku možete se odjaviti sa mejling liste slanjem mejla sa sadržajem "ODJAVA" na office@actamedia.rs
Poruka:
Predstavljamo vam:
25. i 26. septembar 2025
Odaberite najbolju opciju za vas
6, 7. i 8. oktobar 2025.
23. i 24. oktobar 2025.
28. oktobar 2025.
17, 18. i 19. novembar 2025.
28. novembar 2025.
23, 24. i 25. novembar 2025.
3. 4. i 5. decembar 2025. godine
Pogledajte besplatno

Podaci o kompaniji

Podaci o zaposlenom

Odaberite oblasti iz koje želite da primate obaveštenja

Potvrda o korišćenju dostavljenih podataka

Hvala Vam na prijavi za seminar

" Rad na daljinu i digitalizacija radnog prava – izazovi savremenog radnog odnosa "

Predračun će biti poslat na Vašu e-mail adresu!

*ukoliko ne vidite email, proverite spam ili junk folder